tisdag 18 december 2007

Jag var ung när jag fick barn...

Undrar om jag har åldersnoja...ja bara lite alltså.
Kände mig nästan jämngammal med säljaren som var här i eftermiddag och när han berättar om sina barn, 6 år och 17 månader säger jag snabb:
- Ja jag var ung när jag fick barn. Sanningen är att jag var nästan 25 år ung. Dom andra i gänget fick sitt första barn när dom var 21...

Att leva med livet, med I livet alltså. Jag önskar att jag är tacksam för varje dag, minut och timma. Det jobbar jag på!

Ikväll ska jag baka toscakakor och chokladbiskvier. Det har nog en del svårt att tänka att jag gör till varje jul, sådär 29 jular tillbaka!!
Det är kreativt att baka, bakar med smör såklart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt.. ska man baka så så ska det vara smör, hoppas de blir bra!
Maria

Manfred sa...

jag är snart 24, men fortfarande ett barn, det kompenserar kanske åt något håll.

Ewa Bylander sa...

Funderar på hur det ska kompenseras lillen...