måndag 3 december 2007

20 000 besökare på bloggen..

Hon har 20 000 besökare på sin blogg! Shoppingbloggen.
Är det en fritidsaktivitet att shoppa? Ska man blogga för att veta vad man ska köpa?

Då kan ni veta, ni några hundra som läst min blogg senaste veckorna, att jag har inte mycket koll alls på shopping. Här på min blogg för ni inte några råd vad ni ska handla.

Ringer syrran när jag ska köpa smink, ringer syrran när jag ska köpa inredning, ringer syrran för att kolla aktuellt mode. Kanke syrran skulle ha en shoppingblogg?

"Shopping har övergått från att vara en nödvändighet till en fritidsaktivitet, menar Anneli Ståhlberg som forskar om lyxkonsumtion vid Lunds universitet. Nytt är att inte bara personer i överklassen utan också i medelklassen är beredda att lägga mer pengar på produkter som ger prestige. " SvD 4 dec 07

Inga kommentarer: