söndag 30 november 2008

5 snabba till 5 personer

5 snabba till Magnus 51 år och tillika min make
Beskriv dig själv med tre ord
Snäll, rolig och eftertänksam
Vad gör dig arg?
Egoistiska människor som bara ser till sina egna behov. Snåla och giriga människor.
Vad gör dig glad?
Träffa människor jag tycker om. En golfdag med människor jag tycker om är ultimat!
Vad för dig att skratta?
Skämtsamma människor

5 snabba till Lena 45 år och tillika min syster
Beskriv dig själv med tre ord
Humoristisk, positiv och glad
Vad gör dig arg?
Orättvisa mot barn. Kränkta, mobbade och inte sedda barn
Vad gör dig glad?
Att få va med min familj och nära vänner.
Vad ville du bli när du var liten?
Skådespelare
Vad för dig att skratta?
Roliga människor

5 snabba till Tomas 44 år och tillika min svåger
Beskriv dig själv med tre ord
Målmedveten, glad och pålitlig
Vad gör dig arg?
Oengagerade och loja människor.
Vad gör dig glad?
När barnen mår bra och lyckats med dom vill göra.
Vad ville du bli när du var liten?
När jag var 7 år - fotbollsproffs
Vad för dig att skratta?
Bra reklamfilm

5 snabba till Manfred 24 år och tillika min son
Beskriv dig själv med tre ord
Snäll, lugn, kreativ
Vad gör dig arg?
Mycket.
Vad gör dig glad?
Mat, kompisar, min flickvän
Vad ville du bli när du var liten?
Djurskötare. Programledare.
Vad för dig att skratta?
Brittiska TV-serier

5 snabba till undertecknad
Beskriv dig själv med tre ord
Snäll, omtänksam och vetgirig
Vad gör dig arg?
Lögner och falska människor.
Vad gör dig glad?
Möta nya härliga människor. Vara tillsammans med min familj och nära vänner.
Vad ville du bli när du var liten?
Arbeta på kontor, läsa och räkna.
Vad för dig att skratta?
Ritigt duktiga stand-up framträdande.

Mycket intressant eftermiddag. Försök själv, intervjua någon i din närhet. Spännande!!

Inga kommentarer: