onsdag 21 november 2007

När man är trygg vågar man mer!

DIS.
Det jag tänkter.
Det jag säger
Det jag gör
Jag kan inte dölja det jag tänker. Var noga med vad du tänker!
När man är trygg vågar man mer. Ju bättre passningar någon ger dig, ju bättre jobb gör du
Att vara –”misslyckad” och att rätt att göra ”misstag”.
Detta var några av de kloka ord av en man fick lyssnade till igår när vi var med personalen på en resa till den underbara staden Jönköping.

Att va trygg på arbetet, hemma, med vänner.
Vad tycker dom? Gör jag ett bra jobb? Gör jag fel?
Den lille kloke mannen Magnus, HV:s fystränare, var inte bara kul och stark, han var klok också!
Nu ska vi packa och åka till Lappland! Scouterkörning och annat kul står på programmet.

2 kommentarer:

Mysans Blogg sa...

Himla trevlig resa vi var på! Hoppas ni får en trevlig helg. Kram Mysan

Anonym sa...

ha ha jag läser din blogg varje dag nu...hade nog inte förstått innan hur kul det kunde vara. Jag la även till bilden i mina foton...det var en fin en...ha en riktigt trevlig resa kram //B