måndag 23 februari 2009

VISA kort

Jag gillar kort och kuponger.
Har nog ett 20-tal kort som jag använder. Skånskan, favvo caféet i Halmstad som bjuder på kaffe emellanåt, Åhléns kortet, mitt grönprickiga fina kort, som jag för presentcheckar, 50 kr! Kanske är jag lurad men det är ganska kul att få lite förmåner mellan varven. Det piggar upp livet.

Blev dock riktigt besviken idag. Fick erbjudande om ett VISA kort med Coop. Bara massa förmåner, billig årsavgift, poäng på allt man handlar och sen få presentcheckar hemskickade.

Men… i det finstilta stod det, 10 kr/kontantuttag i automat! Snabbt intjänade pengar går snabbt åt, det gäller att vara observant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men om du tar ut pengar då du handlar i butik slipper du den kostnaden. :-)
Kram Kathlin

Anonym sa...

Jag samlar på mig kort för att jag tycker att en plånbok full av dem får mig att se vuxen ut. Jag väntar med spänning på den dagen då jag inte bara har ett, utan TVÅ betalkort.