måndag 8 september 2008

Mamma mia

En gladfilm. En gladlätt, gladlynt, något som gör att det känns gott i kroppen. Det funkade med Mamma Mia. Du hade rätt syrran!

Kanske är det dansen? Kanske är det resandet? Kanske är det drömmarna? Reseledare, danskurs, språkkurs - jag vill så mycket mer i livet.

"Gå inte framför mig det är inte säkert jag kan följa dig.
Gå inte bakom mig det är inte säkert jag kan leda dig.
Gå bredvid mig och var min allra bästa vän."
Hon berättade det igår för mig. Orden hon fick på sitt bröllop.

Drömmarna inkluder min härlige make trots att dansen inte är hans stora intresse.Han är min allra bästa vän och går bredvid mig. Tack min store supporter och make! Du är fortfarande den jag helst spelar golf med, går ut och äter med, reser tillsammans med och helst sover tillsammans med! Gott!

Inga kommentarer: