onsdag 28 maj 2008

3500 personer

Tre tusen femhundrade personen var jag själv på min blogg. Märkligt att det är så roligt att blogga. Att få kommentarer på sina egna tankar. Superkul när någon kommenterar det som skrev för ett tag sen eller - Jag läser din blogg! Du...tänkte jag...har du dator..? Men han hade dator han som frågade. Hade också lagt in min blogg som favorit.

Ska fundera varför jag vill fortsätta blogga och bli glad av kommentarer. Återkommer när jag tänkt klart (om det blir ..)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gissar att ni får kommentarer hela tiden, från folk som tycker att Gullbranna är underbart och ni är fantastiska. Men jag måste bara få berätta att förra sommarens Gullbrannaveckor (28-29) var bland det bästa i mitt liv. En del säger att det regnade då, men det har jag inget minne av.
Jag kände att jag klev rätt in i "ert vardagsrum", sjönk ner på "er strand" och bara var. Det var rekreation för själen.
Sommarens besök har barnen redan bestämt. Tänk att sportveckan kan bli en vana redan efter ett år!
Jag lovar att jag kommer njuta i sommar igen. Konserter, singelcafé, strand, minigolf och barn- och tonårsvänliga aktiviteter är underbart för en lagom stressad trebarnsmamma. Vi har redan börjat spara glasspengar!!!!

Keep up the good work!

/Helena