fredag 10 september 2010

Jag ska börja äta B-vitamin. Idag!



Han du vet som var där…ja minns du inte. Han hade grön tröja och var från ….visst var det Jönköping? Han hade tre barn och hans fru jobbade på …det som ligger nere vid Munksjön du vet. Det heter …nej vi lämnar det...
Jag ska börja äta B-vitamin! Äter jag tre sorters B-vitamin, varje dag, så bryts min hjärna ner upp till hälften så långsamt som de som inte äter vitaminer. Forskningen visar att det kan hjälpa mot demens och hämma minnesförlust skriver Independent. Nu är det dags!

2 kommentarer:

Efwa sa...

Okej, frågan är bara vilka b-vitaminer som är bäst. Jag äter i alla fall B6, inte alltid men ganska ofta.

Ewa Bylander sa...

Jag köpte en burk med några olika vitaminer när jag skrivit på bloggen :-). Kanske hjälper det något, svårt att mäta är det i alla fall. Är så sugen att åka till dig. Låter gott med värmen, baden och sticket.