fredag 10 september 2010

Jag är farmor!!


Jag är farmor nu! När jag var liten var farmor gammal. Ja, farfar också. Jag är 51 år, känner mig fortfarande som en tjej, men kan en farmor vara en tjej?

Det känns i alla fall helt fantastiskt att vara farmor till en liten kille. Det var värt allt att åka 100 mil idag för att få hålla honom och vara med honom, en hel timma. Två dygn är hans ålder och inget namn än.

Lovar att mer rapporter kommer.  Nu är det dax att sova men jag vill göra ett nytt försök att skriva. Så fantastiskt roligt med bloggandet och responsen från Er, mina bloggläsare.

5 kommentarer:

Anette Bjurenstedt sa...

Ååååå GRATTIS!!

Henric Johansson sa...

Grattis!

Lena Hugo Johansson sa...

Nya brillor???...

Terri Freding sa...

Grattis!!!

Kicki Alvekrans sa...

Grattis!
Tänk vad tiden flyger iväg. Minns när du kom och visade upp lille Manfred på Björkängens förskola i Bankeryd...