söndag 17 januari 2010

Vad gör dig glad?


Våld föder våld.

Tittade en stund på Johan Falk men fick ingen måbra-känsla alls. Bara ångest över hur han skulle klara sig, den snälle killen...mot alla de dumma. Kanske är jag känslig men efter Damernas Detektivbyrå, med goa skratt, mådde jag bra. Lite lättsamt, härlig miljö, duktiga skådespelare och en välskriven story. Då är TV riktigt bra, och avkopplande.

Nu är dagen nästan slut, en innehållsrik dag med lite jobb, tårta för en sju-åring, ett träningspass och lite TV till slut. Nu väntar jag bara på sms från syrran, ber en bön för henne ikväll. Vilken spännande vecka som väntar henne.




1 kommentar:

Lena Sundling sa...

Precis så kände jag med för den snälle killen...jag tittade bara en kort stund, sen mådde jag inte bra :(( ...då blev det facebook istället :))