tisdag 8 december 2009

Va snygg du är!

"Va snygg du är", så sa han innan jag gick ut genom dörren. "Vilken kvinnotjusare du är" , svarade jag. "Nej, jag säger bara sanningen" sa Charlie och skrattade gott.

Att ha vänner i olika åldrar är en förmån. Charlie, snart 98 år, är en underbart härlig man. Dock inte i farozonen för "intressanta män som ger pirr i kroppen".

Att imorgon få åka till London med Nathalie 15 år känns så roligt och spännande , då är det gott att få vara moster. Drygt 80 år emellan dessa mina vänner, men ack vad mycket de har att ge , båda två.

Tacksam att jag får leva ett rikt liv, med fantastiska vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Maria Ljunggren Possfelt:

Det där gjorde du bara såååååå bra! Ett intressant och charmigt "egoföredrag" a la heta stolen. Visst är det spännande med våra gamlingar