tisdag 25 augusti 2009

Ikväll ska jag börja blogga igen!

Nu har jag bestämt mig! Jag ska börja blogga ikväll igen. Har haft en välbehövlig vila från bloggen, inget jag kommer att blogga om men nu är jag redo igen! Första inlägget kommer senare i afton mina kära bloggläsare. Har du kommentarer så skriv gärna en rad. Du har säkert många kloka funderingar som andra kan ha nytta av eller så kommer man vidare i sina egna funderingar...

Ewa 20 år gammal och nygift. Gul skjorta är jag 9 år och går i tredje klass. Vit polo då är det 11 år och femte klass. Med den lilla pagefrisyren tror jag åldern är cirka 13 ev 14 år. Tiden förändrar.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Anna Ulrika Tjernström
Fin bild!

Anonym sa...

Anderson Janelle
Oh wow!!!!Love it Ewa!!!:)

Anonym sa...

Kathlin Levin
Oh vilken vacker bild!! Ser fram emot din blogg!

Anonym sa...

Anne-Lie Johansson
spännande...det tackar jag för :)

Anonym sa...

Maria Nord
SER FRAM EMOT DET!