fredag 27 juni 2008

Idag fyller jag år!

Det är min födelsedag idag! Klockan är bara några minuter över midnatt och den har precis börjat. När jag var barn var det tråkigt att fylla år mitt i sommaren. Alla hade sommarlov, ingen kunde komma på kalas och fröken kunde inte fira mig i skolan.

Nu är det annorlunda! På min födelsedag, mitt i sommaren, är det högsäsong på gården. Säkert blir det tårta, lite sång och mycket grattis hälsningar. Jag tycker om födelsedagar, inte paketen utan mest att det är min dag. Selmadagen.
Nästa år fyller jag jättejämnt....räknar med att syrran planerar för min stora fest, kanske bäst att jag börjar jobba med den också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis söta du : )
Hoppas det blir en god tårta och nåt litet paket ändå.
Ha en bra dag...
Kram Helen. L

Anonym sa...

GRATTIS!
Ha en underbar dag, och glöm inte planera för min stundande 45-årsdag!!
Kram Lena

Anonym sa...

Ett stort grattis till dig! Hoppas du får en riktigt fin dag! Kram

mp sa...

GRATTIS!!
HOPPAS DU FÅR EN HÄRLIG DAG
MVH
MARINETHE