torsdag 29 januari 2009

Teknikfreak?

”Då börjar ditt nya liv nu?” Ett positivt sätt att se på saken måste jag nog erkänna. Det var vad Johan sa när jag beklagade mig igår. Att bli bestulen på mobil och almanacka med kanske 1000 kontakter, samlade under många år, och en almanacka fem år tillbaka och några år framåt i tiden, känns inte helt enkelt och skojigt ska jag villigt erkänna. Men det är ju världsligt, det måste jag ju också tillstå.

Har internutbilda mig själv på XPERIAN ikväll, min nya supertelefon. Klarar att både stänga av och på, samt ringa och lägga in kontakter efter ett antal timmars idogt arbete.
Vem behöver alla dessa finesser, undrar jag som ändå är ett litet teknikfreak. Men jag är nog ett väldigt litet, tekniken accelererar fortare än jag växer.

Messa mig gärna ditt mobilnummer och namn, jag har samma mobilnummer. Har lärt mig lägga in mottagna sms på ett snabbt och effektivt sätt.

Inga kommentarer: